حرکت تانکرهای حامل نفت خام ایران به بنادر جهان آغاز شد

تاریخ: 06:47, 27-01-2016.

تهران. چهارشنبه، 27 ژانویه  2016 میلادی برابر با 7 بهمن 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، شرکت نفتی کواویل سنگاپور که در صدد فعالیت با بنادر ایرانی است به دنبال کرایه تانکرهای حمل نفت خام ایران از بندرعباس است.
بنا بر این گزارش، موسسه تحقیقاتی کلاکسونز در گزارشی نوشت: شرکت نفتی کواویل سنگاپور که در صدد فعالیت با بنادر ایرانی است به دنبال کرایه تانکرهای حمل نفت خام ایران از بندرعباس در روزهای 29 و 30 ژانویه است.
کشتی تانکر دیگر نیز در تاریخ های شش و هشت فوریه نیز از بندر ماهشهر سفر خود را آغاز خواهد کرد که مجموع کل این میزان نفت به 120 هزار تن خواهد رسید.
پس از لغو تحریم ها این شرکت سنگاپوری که بیشتر با فعالیت های سوخت رسانی شناخته می شود و تا سال 2012 متوسط 25 میلیون دلار محصولات نفتی به ایران صادر می کرد، در صدد آغاز دوباره فعالیت خود با این کشور است.
این شرکت که یک شرکت خانوادگی محسوب می شود در بخش نفت در سنگاپور نقش مهمی دارد.
شرکت دولتی چینی ژوهای ژنرونگ نیز که پیش از این بزرگ ترین تامین کننده محصولات نفتی پالایشگاهی به ایران بود نیز پس از لغو تحریم ها مجاز به فعالیت با ایران شد.
در سال 2015 شاهد تجدید قرارداد این شرکت با شرکت ملی نفتکش ایران بودیم که طبق آن روزانه 240 هزار بشکه نفت خام از ایران خریداری خواهد شد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: