نماینده جدید یونیسف با قائم مقام وزیر امور خارجه ایران دیدار کرد

تاریخ: 06:46, 21-01-2016.

تهران. پنج شنبه، 21 ژانویه  2016 میلادی برابر با 1 بهمن 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، نماینده جدید یونیسف در جمهوری اسلامی ایران باقائم مقام وزیر امور خارجه دیدار کرد.
بنا بر این گزارش، به نقل از مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه ایران، مرتضی سرمدی در دیدار ویل پارکس  با استقبال از حضور نماینده جدید یونیسف در جمهوری اسلامی، آمادگی وزارت امور خارجه ایران را برای هر نوع همکاری و حمایت از ماموریت وی به ویژه رسیدگی به وضع کودکان اعلام کرد.
قائم مقام وزیر امور خارجه مسائل مربوط به کودکان را بسیار حساس و پر اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد که با حمایت سازمان یونیسف، وضع کودکان در ایران به عنوان الگویی برای منطقه و جهان مطرح شود.
سرمدی به اهمیت بومی سازی برنامه های جهانی یونیسف در ایران اشاره و تاکید کرد: تحقق این امر نیازمند همکاری ملموس و هماهنگی نزدیک یونیسف با برنامه ها، قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
وی شرایط کنونی را برای تحقق این امر مناسب دانست.
نماینده جدید یونیسف در جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با اشاره به انتشار گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی و اجرایی شدن برجام، آن را موفقیت بزرگی برای دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران ارزیابی و از آن استقبال کرد.
ویل پارکس،  با برشمردن سابقه همکاری سازمان جهانی یونیسف با ایران ابراز امیدواری کرد که بتواند در دوران ماموریت خود، زمینه های همکاری یونیسف و جمهوری اسلامی ایران که در وضع قابل قبولی به سر می برد را توسعه بخشد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: