ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

14:36 | جولای04 تهران

برکناری معاون امنیتی تهران به علت حادثه سفارت عربستان

تاریخ: 11:55, 11-01-2016.

تهران. دوشنبه، 11 ژانویه  2016 میلادی برابر با 21 دی 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، در پي انتشار گفتگوی منسوب به معاون سابق امنيتی استانداری تهران در برخی رسانه ها، اطلاعيه ای از سوی وزارت کشور ایران برای رفع ابهام های احتمالی و تشریح دلایل برکناری ایشان منتشر شد.
بنا بر این گزارش، در بند سه این اطلاعیه آمده است: اعلام قصور در بروز حادثه تعرض به سفارت عربستان به عنوان دليل برکناری معاون سابق امنيتی استانداری تهران از سوی قائم مقام و سخنگوی محترم وزارت کشور ایران نه به معنای انحصار موارد قصور در بروز اين حادثه به عملکرد معاون سابق امنيتی استانداری تهران و نه به معنای توضيح تنها دليل تغيير اين مسئول سابق استانداری تهران می باشد و قبلاً نيز در موارد ديگری از طريق استاندار محترم تهران، تذکرات لازم به وی داده شده است.
در قسمتی دیگر از این اطلاعیه آمده است: علل و دلايل شکل گيری حادثه تعرض به سفارت عربستان در تهران که از سوی مقامات ارشد نظام و همه دستگاه های کشور در قوای سه گانه مورد نکوهش و ملامت قرار گرفته است، در حال بررسی دقيق است لکن با توجه به اهميت حادثه، وزارت کشور به عنوان مرجع بررسی آن از اغماض و چشم پوشی در خصوص کوچکترين موارد قصور و يا تقصير مؤثر در بروز اين حادثه معذور است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: