ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

11:29 | سپتامبر20 تهران

تحریم های آمریکا علیه ایران ادامه می یابد

تاریخ: 11:24, 08-01-2016.

تهران. جمعه، 8 ژانویه 2016 میلادی برابر با 18 دی 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، رئيس کميته امور خارجی مجلس نمايندگان آمريکا در اظهاراتی ادعا کرد: نهادهای ايرانی که امنيت ما را تهديد می کنند نبايد از فهرست تحريم خارج شوند.
بنا بر این گزارش، ادرويس رئيس کميته امور خارجی مجلس نمايندگان آمریکا، در بررسی و سپس تصويب طرحی که براساس آن اشخاص و نهاد های ايرانی همچنان در فهرست تحريم ها باقی می مانند، ادعا کرد: اشخاص و نهادهای ايرانی که همچنان امنيت ملی ما را تهديد می کنند نبايد از فهرست تحريم خارج شوند.
ادرويس با اشاره به اينکه جان کری وزير خارجه آمريکا در يکي از جلسات استماع قول داده بود توافق هسته ای به کاهش فشار بر برنامه موشکی بالستيک ايران منجر نخواهد شد گفت: ايران از زمانی که دولت اوباما توافق هسته ای با ايران را تکميل کرده است،گام هايی برداشته است که برای بيشتر ما غيرقابل پيش بينی بود. ايران برنامه موشکی خود را تسريع کرده است و با اين کار تحريم های سازمان ملل را نقض کرده است وی مدعی شد: اشخاص و بانک های ايرانی که همچنان امنيت ملی ما را تهديد می کنند نبايد از فهرست تحريم هاخارج شوند. اين کاری است که اين قانون پيشنهادی انجام می دهد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: