ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

9:39 | مه17 تهران

ظریف از گذرنامه الکترونیک ایرانیان خارج از کشور رونمایی کرد

تاریخ: 09:08, 29-12-2015.

تهران. سه شنبه، 29 دسامبر 2015  میلادی برابر با 8 دی 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، ظريف با تاکيد بر ضرورت تکريم ايرانيان، صدور رواديد الکترونيک برای ایرانیان خارج از کشور را دستاوردی خوب دانست.
بنا بر این گزارش، محمدجواد ظريف در مراسم رونمايي از گذرنامه الکترونيک براي ايرانيان خارج کشور، آن را بزرگ‌ترين سرمايه ملي خواند و تصريح کرد: طبق فرمايش امام راحل مردم ولی نعمت ما هستند و ما در قدرت، توانمندی و اقتدار کشور مرهون اين مردم هستيم.
وي افزود: خدمت به ملت ايران، احترام، رعايت شئونات، دفاع از حقوق اين مردم و همچنين حفظ حرمت ايرانيان را در دولت به عنوان مهم‌ترين وظيفه خود و همچنين عامل تقويت اقتدار ملی کشور در نظر می گيريم.
ظريف با بيان اينکه ارائه گذرنامه الکترونيک در نمايندگی هاي جمهوری اسلامي ايران مدتی به تاخير افتاد، خاطرنشان کرد: امروز به همت بردارانمان در مجموعه وزارت امور خارجه و همچنين کمک دستگاه‌های مختلف، اين مشکل برطرف می شود.
وزير امور خارجه صدور رواديد الکترونيک را در راستای تقويت عناصر مختلف و اتکا به توان و ظرفيت ملی در اجرای سياست های اقتصاد مقاومتی خواند و تصريح کرد:‌ برخی از معاندان جمهوری اسلامی ايران برای خدشه وارد کردن به توفيقات ايران تحرکاتی داشتند که کمترين تاثير را در پيشرفت کشور نخواهد گذاشت.

به اشتراک گذاشتن اخبار: