ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

23:50 | ژوئن30 تهران

برگزاری دومين نشست کميسيون مشترک برجام امروز در وين

تاریخ: 05:57, 07-12-2015.

تهران. دوشنبه، 7 دسامبر 2015 میلادی برابر با 16 آذر 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، دومین نشست کمیسیون مشترک برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) پیش از ظهر امروز دوشنبه در هتل کوبورگ وین برگزار می شود.
بنا بر این گزارش، سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزیر خارجه ایران و رئیس ستاد پیگیری برجام، ریاست هیات ایران در این نشست را برعهده دارد.
اولین نشست این کمیسیون 27 مهر ماه در وین برگزار شد.
حمید بعیدی نژاد مدیرکل سیاسی و امنیت بین‌المللی وزرات امور خارجه ایران روز گذشته در وین به خبرنگاران گفت: پیش نویس قطعنامه 1+5 درباره مسئله پی‌ام ‌دی، در کمیسیون مشترک روز دوشنبه مورد بحث قرار خواهد گرفت.
بعیدی نژاد درباره نشست امروز در وین گفت: روز دوشنبه جلسه رسمی کمیسیون مشترک در وین برگزارخواهد شد و جلسات کارشناسی در سطح ایران و اعضای 1+5 در وین که اغاز شده همچنان ادامه دارد.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا ایران از متن پیش نویس قطعنامه 1+5 که در نشست 14 دسامبر ارائه می‌شود، اطلاع خواهد داشت، گفت: بله قطعاً پیش نویسی که توسط کشورهای 1+5 تهیه خواهد شد با مشورت و گفتگوی مستقیم با ایران خواهد بود و امیدواریم آن متنی که آماده می‌شود متنی باشد که بتواند ما را به اجرای برجام نزدیک کند که در واقع بعنوان پیش نیار باید بحث پی‌ام‌دی، را کلاً در آژانس مختومه اعلام کند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: