ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

0:02 | جولای01 تهران

کشتار آنفلوانزا در ایران

تاریخ: 08:18, 07-12-2015.

تهران. دوشنبه، 7 دسامبر 2015 میلادی برابر با 16 آذر 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران تعداد فوتی های آنفلوانزا در استان کرمان را 22 نفر اعلام کرد و گفت: از هموطنان تقاضامندم با توجه به سرد شدن هوا بهداشت فردی را اکیداً رعایت کنند.
بنا بر این گزارش، دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه همایش پزشک پژوهشگر در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره شیوع آنفلوانزا در کرمان و آماری که مطرح می شود گفت: آمار فوتی در کرمان درست است و البته در بعضی استان های دیگر نیز وجو دارد .
وی افزود: واقعیت این است که هر سال ما بخاطر بیماری آنفلوانزا مرگ و میر داریم و ثبت هم می شود؛ سال گذشته هم آمار تقریباً مشابه امسال بود.
دکتر هاشمی افزود: بنابراین توصیه هایی که همکاران ما در بخش بهداشت کرده اند که عمدتاً توصیه های فردی است باید رعایت شود از جمله اینکه در دید و بازدید ها و رفت و آمدهای شخصی باید مراقبت کنیم.
وزیر بهداشت ایران در پاسخ به سوالی درباره اینکه تعداد فوتی های آنفلوانزا در کرمان چند نفر است گفت: آماری که داشتیم در کرمان 22 نفر بوده البته در استان های دیگر هم وجود دارد .

به اشتراک گذاشتن اخبار: