ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

23:52 | ژوئن30 تهران

در ایران بمب۲۱ کیلویی کشف و خنثی شد

تاریخ: 09:00, 07-12-2015.

تهران. دوشنبه، 7 دسامبر 2015 میلادی برابر با 16 آذر 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بمبی۲۱کیلویی در محور مواصلاتی ایرانشهر- سرباز در جنوب شرقی ایران خبر داد.
بنا بر این گزارش، سردار حسین رحیمی افزود: در دو روز گذشته در پی اخبار بدست آمده و گزارش مردمی مبنی بر اقدام گروه های معاند درکار گذاشتن تله انفجاری در محور ایرانشهر- سرباز، بلافاصله گروه های مجهز و زبده از پلیس امنیت عمومی و پلیس مبارزه با موادمخدر استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
وی افزود: گروه های عملیاتی پس از چندین ساعت جستجو، موفق شدند جعبه‌ای سبز رنگ را به ابعاد 30 در 30 سانتیمتر و به وزن تقریبی 21 کیلوگرم که حاوی مواد منفجره و در کنار تخته سنگی نزدیک این محور کار گذاشته شده بود، کشف کنند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با کشف این بسته بمب، بلافاصله تیم‌های عملیاتی و چک خنثی برای پوشش و تأمین امنیت از ایرانشهر به محل اعزام شدند و با هماهنگی قرارگاه شهید معمار سپاه پاسداران و با  اقدامات فنی و تخصصی بمب خنثی شد.
سردار رحیمی با قدردانی از همکاری خوب مردم استان سیستان و بلوچستان با پلیس خاطرنشان کرد: این عملیات بدون هیچ مورد خاصی به پایان رسید.

به اشتراک گذاشتن اخبار: