ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

10:02 | سپتامبر25 تهران

ایران و ایتالیا چهار توافق نامه همکاری امضا کردند

تاریخ: 07:51, 30-11-2015.

تهران. دوشنبه، 30 نوامبر 2015 میلادی برابر با 9 آذر 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، ایران و ایتالیا در سفر هیئت 360 نفره اقتصادی این کشور به تهران چهار توافق نامه همکاری در بخش های مختلف گردشگری و تجاری امضا کردند.
بنا بر این گزارش، فلاویو فارابی عضو سازمان صنایع ایتالیا و ابوالقاسم شریفی نماینده یک شرکت خصوصی توافق نامه صنعتی برای تبادل فناوری و آموزش های فنی و علمی و همچنین اقدامات عملیاتی در بخش بازاریابی صنعتی توافق نامه امضا کردند.
توافق نامه در زمینه صنعت چرم از جمله آموزش تخصصی انتقال فناوری های جدید، مدرن سازی و تاسیس یک مرکز مدرن چرم را ریکاردو مونتی و علی حسن زاده دلیر رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع چرم ایران امضا کردند.
همچنین توافق نامه هایی برای گسترش فعالیت های فرهنگی برای توسعه گردشگری با یکی از مقامات پیشین وزارت فرهنگ ایتالیا و ملانوروزی معاون سازمان گردشگری امضا شد.
امضای توافق نامه اقتصادی میان بخش های مختلف خصوصی با همتایان ایتالیایی در انتقال فناوری و همکاری مشترک از دیگر برنامه های همایش تجاری دو کشور در سالن همایش های برج میلاد بود که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران، معاون وزیر توسعه اقتصادی و فعالان اقتصادی دو کشور برگزار شد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: