ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

4:33 | مارس29 تهران

موسسه اسرائيلی به بانک‌های آمريکا درباره اموال بلوکه شده ايران هشدار داد

تاریخ: 14:57, 20-11-2015.

تهران. جمعه، 19 نوامبر 2015 میلادی برابر با 29 آبان 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، یک سازمان حقوقی غیردولتی اسرائیلی به بانک های آمریکایی درباره آزاد کردن پول های بلوکه شده ایران در این کشور هشدار داد.
بنا بر این گزارش، پایگاه اینترنتی نشریه الگماینر نوشت: یک سازمان حقوقی غیردولتی اسرائیلی به یازده شعبه بانک های آمریکا هشدار داد با وجود لغو تحریم ها علیه ایران در پی توافق هسته ای جولای، آنها همچنان مسئول پرداخت غرامت به خانواده های قربانیان حمایت ایران از تروریسم از محل حساب های بلوکه شده ایران هستند.
مرکز حقوقی شورات هادین اسرائیل با ارسال نامه هایی به شعبه های بانک های خارجی آمریکا، به آنها هشدار داد: با وجود برنامه های دولت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا برای لغو تحریم های حساب های بانکی ایران که صد تا صد وپنجاه میلیارد دلار از درآمدهای مسدود شده نفتی ایران همچنان باید به نفع قربانیان تروریسم (ایران) مصادره بمانند.
در این نامه آمده است: بدینوسیله به شما هشدار داده می شود که همه حساب های مسدود شده در همه شعبه های موسسات مالی به نام ایران، بانک مرکزی ایران، شرکت نفت ایران، شرکت ملی نفت، شرکت ملی کشتیرانی ایران و دیگر موسسات وابسته به ایران بر اساس قانون آمریکا همچنان باید به نفع موکلان من مسدود بماند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: