ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

20:10 | مه18 تهران

ورود فناوری شرط اصلی همکاری های خارجی با ايران

تاریخ: 04:15, 03-11-2015.

تهران. سه شنبه، 3 نوامبر 2015 میلادی برابر با 12 آبان 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، ورود فناوری و استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری از شروط اصلی ایران برای همکاری های اقتصادی با کشورهاست.
بنا بر این گزارش، مهدی جهانگیری،  نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، در حاشیه نشست تجاری ایالت باواریا و فعالان اقتصادی اتاق تهران در گفتگو با خبرنگاران افزود: یکی از خط قرمزهایی که در اتاق بازرگانی داریم و با دولت هم به توافق رسیدیم این است که ایران تحت هیچ شرایطی بازاری برای ورود کالاهای مختلف هیچ کشوری نخواهد شد و طرف های تجاری و اقتصادی خارجی به ویژه آلمانی ها هم به این نتیجه رسیده اند که ما چنین اجازه ای را نخواهیم داد.
وی همچنین گفت: برقرای ارتباط میان هیئت های اقتصادی خارجی و فعالان بخش خصوصی ایران همچنین کوتاه کردن فرآیند های سرمایه گذاری از اولویت های اتاق تهران در شرایط جدید اقتصادی ایران است.
نایب رئیس اتاق تهران گفت: امروز شاهد حضور سومین هیئت عالی اقتصادی آلمان ار ایالت باواریا هستیم که در حوزهای صنعتی، معدنی، گردشگری و بخش های مختلف، علاقمند به سرمایه گذاری در ایران هستند.
وی افزود : از آنجا که در تحلیل های اقتصادی، ایران یکی از کشورهای دارای ظرفیت بالقوه در سرمایه گذاری معرفی شده است شرکت های ایالت باواریای آلمان برای تسهیل در این فرآیند، روز گذشته دفتر خود را در تهران افتتاح کردند تا نشان دهند عزم و اراده جدی برای ورود به بازار ایران دارند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: