ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

18:37 | جولای02 تهران

ورود فرمانده نيروی هوايی ارتش ايران به پکن

تاریخ: 02:56, 02-11-2015.

تهران. دوشنبه، 2 نوامبر 2015 میلادی برابر با 11 آبان 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در صدر هیاتی بلند پایه و برای دیدار با همتای چینی و بازدید از شرکت ها و مراکز نظامی این کشور، روز گذشته وارد پکن شد.
بنا بر این گزارش، توسعه مناسبات نظامی به ویژه در صنعت هواپیمایی و همچنین گسترش همکاری ها، ازاهداف سفر امیرسرتیپ خلبان شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش اعلام شده است .
امیرسرتیپ خلبان شاه صفی در روز نخست سفر خود (امروز) از یک شرکت نظامی بازدید خواهد داشت و بعدازظهر با ماشیائوتیان،  فرمانده نیروی هوایی ارتش چین دیدار خواهد کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهور اسلامی ایران، روز چهارشنبه نیز با ژنرال خو چی لیانگ،  معاون کمیسیون نظامی مرکزی چین دیدار خواهد داشت و سپس به شهر نانجینگ سفر خواهد کرد تا از یک شرکت الکترونیکی در زمینه صنعت هوایی بازدید کند.
امیر سرتیپ شاه صفی پنج شنبه نیز به شهر جینان عزیمت می کند تا از لشگر 19 هوایی چین بازدید به عمل آورد و سپس به شهر شیان پرواز خواهد کرد تا از دو شرکت تجهیزات نظامی و هوایی بازدید کند.
پایان بخش برنامه های فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بازدید از دانشگاه مهندسی نیروی هوایی چین خواهد بود.
امیر سرتیپ شاه صفی جمعه به سفر خود به چین پایان خواهد داد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: