ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

18:31 | جولای02 تهران

افزايش پروازهای بزرگترين شرکت هواپيمايی اروپا به ايران

تاریخ: 04:15, 30-10-2015.

تهران. جمعه، 30 اکتبر 2015 میلادی برابر با 8 آبان 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، بزرگترین شرکت هواپیمایی اروپا از افزایش پروازهای خود به ایران خبر داد.
بنا بر این گزارش، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری ان تی وی آلمان، این شرکت برای توسعه پروازهای خود به ایران، مسیر مونیخ به تهران را پیشنهاد داده است. در کنار سفرهای تجاری، لوفتهانزا از جمله به علاقمند شدن گردشگران در استفاده از مسیر جدید میان مونیخ و تهران نیز امیدوار است. قرار است از بهار سال آینده، یک پرواز فوق العاده، هفته ای سه بار از مونیخ به تهران در تردد باشد. در حال حاضر یک پرواز بطور روزانه از تهران به فرانکفورت انجام می شود.
توافق هسته ای ایران، امیدها برای لغو بیشتر تحریم ها شامل تحریم های سیاسی و اقتصادی را برای این کشورِ بشدت مذهبی بیشتر کرده است  .شرکت لوفتهانزا در خبری در این رابطه اعلام کرد: ایران بطور فزاینده ای برای سفرهای فرهنگی جاذبه دارد. این شرکت هنوز با ارتباطات و مسیرهای پروازی داخل ایران بی ارتباط است. در حال حاضر شرکت هواپیمایی اتریش وابسته به گروه شرکت های لوفتهانزا تا دو بار در روز از وین به تهران پرواز دارد.
لوفتهانزا توسعه عرضه خدمات خود در ایران را اینطور استدلال کرده است که پس از کاهش موانع تحریمی و احیاء مناسبات تجاری میان اقتصاد ایران و اروپا تقاضا برای ارتباط با ایران رو به افزایش است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: