ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

14:12 | جولای07 تهران

سازمان بورس اوراق بهادار ايران و کره یادداشت تفاهم امضا کردند

تاریخ: 08:59, 26-10-2015.

تهران. دوشنبه، 26 اکتبر 2015 میلادی برابر با 4 آبان 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، یک هفته پس از اجرایی شدن برجام، سازمان بورس و اوراق بهادار تهران و بورس کره جنوبی تفاهم نامه همکاری جهت گسترش فعالیت های مشترک از جمله برگزاری کارگاه های آموزشی امضا کردند.
بنا بر این گزارش، بهادر بیژنی در گفتگو با خبرنگاران در باره مفاد قرارداد تفاهم میان سازمان های بورس ایران و کره جنوبی افزود: این قرار داد به منظور ارتقا سطح دانش و فناوری بورسی و تطابق استانداردهای موجود در بازارهای بورسی دو کشور انجام شد.
جانشین رئیس سازمان بورس ایران در امور بین الملل و جذب سرمایه گذاری خارجی با اشاره به سابقه روابط بازارهای سرمایه دو کشور ادامه داد: هم افزایی و مرتبط سازی شرکت ها و نهادهای زیر مجموعه با بازار سرمایه دو کشور و بررسی ساختار قوانین و مقررات، صکوک، آی تی و عملیات بازار و برگزاری کارگاه های آموزشی در دو کشور تفاهم شده است.
بیژنی انسجام و استحکام روابط میان نهادهای قانونگذار دو کشور را در اولویت برنامه های سازمان بورس اوراق بهادار ایران عنوان کرد و ادامه داد: تشریح سیاست های پیشرفت اقتصادی دو کشور، مشارکت در ساختارهای فنی، مهندسی و آی تی مرتبط با بازارهای سرمایه از جمله برنامه هایی است که در این تفاهم نامه دنبال می شود.

به اشتراک گذاشتن اخبار: