ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

20:28 | جولای02 تهران

اتاق بازرگانی اصفهان با سازمان توسعه صنعتی ملل متحد قرارداد همکاری امضا کردند

تاریخ: 08:47, 21-10-2015.

تهران. چهارشنبه، 21 اکتبر 2015 میلادی برابر با 29 مهر 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، قرارداد همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد(یونیدو) در زمینه مبادلات پیمانکاری فرعی، امروز منعقد شد.
بنا بر این گزارش، نماینده یونیدو در ایران گفت: صنایع این شهر کاملاً پرورده شده و اصفهانی ها به جهانیان ثابت کردند که ظرفیت های لازم برای انعقاد این قرارداد را دارند.
الساندرو آمادیو افزود: این یک ارتباط دو جانبه بین سرمایه گذاران خارجی و ایرانی است و ما می خواهیم تولید کنندگانی که توانمندی تولید و صادرات تکنولوژی را دارند شناسایی و با آنها وارد کار شویم.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان هم گفت: با امضای این قرارداد، اعضای مرکز مبادلات پیمانکاری اصفهان به صورت خودکار با شبکه جهانی صنعت سازمان ملل  مرتبط می شوند.
سهل آبادی افزود: امضای این تفاهم نامه برای اولین بار در کشور انجام می شود و استان اصفهان می تواند با 35 کشور دنیا وارد مذاکره شود.
این قرار داد به مدت 3 سال و با هزینه 240 هزار دلار بسته شده است.
برای انعقاد این قرار داد از دو سال گذشته 300 پیمانکار و 50 کارفرما شناسایی و برای آنها آموزش های لازم برگزار شده است تا استانداردهای لازم را در تولید داشته باشند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: