ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

11:41 | مه21 تهران

عيادت وزير بهداشت ایران از مصدومان فاجعه منا

تاریخ: 10:43, 08-10-2015.


تهران. پنج شنبه، 8 اکتبر 2015 میلادی برابر با 16 مهر 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان شهدای یافت آباد از حادثه دیدگان فاجعه منا عیادت کرد.
بنابراین گزارش ، دکتر هاشمی با حضور در این بیمارستان همچنین از زائران و حاجیان بیمار غیر از مصدومان فاجعه منا که در این بیمارستان بستری هستند نیز عیادت کرد.
به گفته مسئولان بیمارستان شهدای یافت آباد،21 حاجی مصدوم و بیمار پس از ادای مناسک حج به این بیمارستان منتقل شده اند که هفت نفر آن مربوط به فاجعه مناست و بقیه حاجیان بیمارانی هستند که پس از مراجعت به منازلشان بر اثر کهولت سن و بیماری به این بیمارستان مراجعه کرده اند.
از میان هفت مصدوم فاجعه منا ، یک نفر در هنگام انتقال به کشور در هواپیما و یک نفر نیز در بیمارستان فوت کرده است و هم اکنون در این بیمارستان پنج مصدوم فاجعه منا وجود دارد.
به گفته رئیس اورژانس ایران؛ که هم اکنون وزیر بهداشت را در هنگام عیادت از مصدومان و بیماران حاجی همراهی می کند ؛ حدود 177 مصدوم که مرتبط با فاجعه منا و چه غیرمرتبط با آن یعنی حاجیان بیمار، پس از بازگشت به کشور در بیمارستان ها بستری شده که تعدای از آنها مرخص شده اند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: