ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

23:42 | مه19 تهران

ايران کارخانه سيمان در کشورهاي همسايه مي سازد

تاریخ: 10:40, 07-10-2015.


تهران. چهار شنبه، 7 اکتبر 2015 میلادی برابر با 15 مهر 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری تفاهمنامه فنی - مهندسی برای ارتقا دانش فنی کارشناسان و فعالان حوزه صنعت سیمان با نظارت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو ) میان شرکت احداث صنعت کشورمان با شرکت اف. ال. اسمیت دانمارک امضا شد.
بنابراین گزارش  ، هاشم پور مدیر عامل شرکت احداث صنعت سیمان در این مراسم گفت : ایران با همکاری شرکت معدنی اف .ال. اسمیت قصد دارد کارخانه و مرکز توزیع سیمان در افغانستان ، عراق و یمن بسازد.
مدیر عامل شرکت احداث صنعت در این نشست ابراز امیدواری کرد با تعامل صنعت سیمان شاهد فعالیت های نوینی در صنعت سیمان و صنایع سیمانی باشیم.
هاشم پور همچنین از برنامه های شرکت معدنی اف ال اسمیت از جمله ساخت مرکز توزیع سیمان در افغانستان ، عراق و یمن و همکاری در صادرات سیمان ایران خبر داد.
شولز ، مدیر عامل شرکت اف ال اسمیت دانمارک هم ابراز اظهار امیدواری کرد با لغو تحریم ها حضور این شرکت در ایران پررنگ و فصل جدیدی از همکاری با ایران در حوزه سیمان و معدن آغاز شود.
مدیر عامل این شرکت دانمارکی به برنامه های این شرکت اشاره کرد و گفت : در آغاز ما یک دفتر رسمی در ایران راه اندازی می کنیم و سپس دانش فنی - مهندسی خود را با دانشگاه های ایران به اشتراک می گذاریم و همکاری های عمیق تری در حوزه تجاری با ایران برقرار خواهیم کرد

به اشتراک گذاشتن اخبار: