ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

13:59 | سپتامبر23 تهران

رئيس جمهور ایران: در مذاكرات هسته اي به افتخار بزرگ تاريخي رسيديم

تاریخ: 10:46, 06-10-2015.


تهران. سه شنبه، 6 اکتبر 2015 میلادی برابر با 14 مهر 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری رئیس جمهور ایران گفت: ما توانستیم در مذاکرات هسته ای به یک افتخار بزرگ تاریخی برسیم.
بنابراین گزارش  ؛ آقای روحانی در سخنان خود در همایش ملی روز روستا افزود: البته بگذریم از برخی حرف ها که در این باره گفته می شود که من به موقع جواب آن را می دهم.
رئیس جمهور با اشاره به حضور خود در سازمان ملل متحد و دیدار با مقامات کشورهای مختلف گفت: فقط یک رژیم غاصب اشغالگر به نام رژیم اشغالگر قدس از این موضوع عصبانی است که از این یکی که بگذریم تمام کشورها و تمام سران دنیا معتقدند که کار عظیمی شده است.
آقای روحانی با بیان اینکه در دهه های گذشته و حتی در صد سال اخیر بی سابقه بوده که یک کشور در حال توسعه در برابر شش قدرت بزرگ دنیا دو سال مذاکره پیاپی داشته باشد ، افزود: پنج کشور از این قدرت ها عضو دائمی سازمان ملل متحد هستند که می توانند برای دنیا تصمیم جنگ و یا تحریم بگیرند.
رئیس جمهور ایران گفت: بعد از این مذاکرات به یک سندی رسیدیم که هیچ کس در دنیا نیست که بگوید ایران در این مذاکرات ناموفق بوده است.
آقای روحانی افزود: همه دنیا اعتراف دارند که ایران به توفیق بزرگی دست یافته و این افتخار ملت ایران است

به اشتراک گذاشتن اخبار: