ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

19:29 | مه17 تهران

سرکنسول جديد عربستان در مشهد بر توسعه روابط با ایران تاکید کرد

تاریخ: 05:44, 11-09-2015.

تهران. جمعه، 11 سپتامبر 2015 میلادی برابر با 20 شهریور 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، سرکنسول جدید عربستان در مشهد گفت: توسعه روابط و همکاری ها با ایران از ضرورت های مورد تاکید عربستان است.
بنا بر این گزارش، عبدالله علی الفعر دیروز در دیدار با رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه ایران در شمال و شرق کشور گفت: تلاش می شود زمینه های مناسب توسعه مناسبات بیش از گذشته تقویت شود که در این میان تسهیل رفت و آمد امور زائران از جمله ضرورت ها است.
رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه ایران در شمال و شرق کشور هم در این دیدار گفت: توسعه روابط بین دو کشور به ویژه در حوزه مناسبات اقتصادی و نیز استانی می تواند زمینه مراودات بیشتر را فراهم کند.
غلامعباس ارباب خالص، با اشاره به برخی ویژگی ها و ظرفیت های اقتصادی، فرهنگی و ترانزیتی خراسان رضوی افزود: این استان به علت وجود بارگاه منور امام رضا(ع) از نظر وجه اشتراک آن با شهرهای مکه و مدینه به لحاظ تقدس و جایگاه والا و نیز جذب زائران و گردشگران داخلی و خارجی اهمیت خاصی دارد و مورد توجه است.
نمایندگی وزارت امور خارجه ایران در خراسان سال 1370 با هدف تسهیل و تاثیرگذاری در امر ارتباطات اقتصادی، ترانزیتی، فرهنگی، سیاسی و کنسولی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای منطقه و دیگر مناطق جهان تاسیس شد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: