ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

13:48 | مه04 تهران

اعلام آمادگی پليس ايران برای همکاری با اوگاندا

تاریخ: 10:14, 26-08-2015.

تهران. چهارشنبه، 26 اگوست 2015 میلادی برابر با 4 شهریور 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، فرمانده نیروی انتظامی ایران در دیدار با رئیس پلیس اوگاندا و هیئت همراه از آمادگی ایران برای همکاری با پلیس این کشور خبر داد و گفت: در این خصوص کمیته تخصصی برای اجرای توافقات بین دو کشور را به ریاست پلیس اینترپل تشکیل داده ایم.
بنا بر این گزارش، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ حسین اشتری در این دیدار افزود: خوشحالیم میزبان پلیس اوگاندا هستیم و امیدواریم این هیئت در سفرشان به جمهوری اسلامی ایران، تجارب خوبی را به دست آورند.
وی گفت: امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران در موقعیت مناسبی است و ظرفیت های خوبی نیز دارد به طوری که سایر کشورها به پلیس ایران اعتماد دارند.
وی خطاب به رئیس پلیس اوگاندا، بیان داشت: امروز همه تجهیزات پلیس ایران ساخت داخل است.
سردار اشتری افزود: در حوزه مبارزه با مواد مخدر، جرایم سایبری و سازمان یافته، پلیس جمهوری اسلامی ایران آمادگی هرگونه همکاری با پلیس اوگاندا را دارد.
فرمانده ناجا با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به ارائه خدمات فنی، گفت: در پی آن هستیم مهندسان پلیس کشورمان را برای مشارکت و همکاری در ساخت منازل سازمانی پلیس اوگاندا به این کشور اعزام کنیم؛ همچنین آمادگی همکاری برای ارائه آموزش های تخصصی در رابطه با گروگانگیری و برخورد با جرایم خشن را داریم.
وی با اشاره به ظرفیت خوب و به روز نیروی انتظامی کشورمان در امر مدیریت ترافیک و برخورداری از کارشناسان مجرب در این حوزه، تصریح کرد: در صدد هستیم کمیته تخصصی به ریاست پلیس اینترپل ایران برای اجرای توافقات و همکاری ها تشکیل دهیم.
سردار اشتری در پایان پیشرفت های پلیس کشورمان را در حوزه مخابراتی یادآور شد و افزود: در این زمینه هم آمادگی انتقال تجربیاتمان را داریم.

به اشتراک گذاشتن اخبار: