ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

14:31 | جولای08 تهران

ورودهيات اقتصادی قزاقستان به استان مازندران ایران

تاریخ: 03:02, 19-08-2015.

تهران. چهارشنبه، 19 اگوست 2015 میلادی برابر با 28 مرداد 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، هیات اقتصادی قزاقستان به ریاست معاون استاندار منگستائو صبح دیروز وارد مازندران شد.
بنا بر این گزارش، مدیر روابط عمومی استانداری مازندران با اعلام این خبر گفت: این هیات شامل مسئولان تجاری، صنعتی، گردشگری و کشاورزی از صنایع چوب و کاغذ مازندران، جویبار لوله، فولاد بهمن و واحدهای تولیدی محصولات کشاورزی و مناطق نمونه گردشگری بازدید می کنند.
مظفری با اشاره به سفر استاندار و هیات اقتصادی مازندران به منگستائو قزاقستان در پنجم مرداد ماه امسال افزود: در این سفر تفاهم نامه 10 ماده ای در زمینه های اقتصادی، علمی و فرهنگی به امضا دو طرف رسید.
مدیر روابط عمومی استانداری مازندران سرمایه گذاری مشترک در بندر آکتائو و بندر امیرآباد، توسعه تجارت و تبادل تجربیات در زمینه های اقتصادی، انرژی، نفت، گاز، فرآورده ها و محصولات شیمیایی و پتروشیمی، کشتی سازی، صنایع تبدیلی، دامی، ساختمان و صنعت آب را از بندهای این تفاهم نامه برشمرد و گفت: توسعه همکاری های علمی شامل تبادل استاد و دانشجو، تبادل هیات های ورزشی، حمایت از بخش خصوصی در خدمات گردشگری به ویژه رفت و آمد دریایی، برقراری خطوط پروازی و تبادل همکاری های تجاری و سرمایه گذاری از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: