ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

10:12 | اکتبر06 تهران

نامزد جمهوريخواهان گفت در صورت پيروزي ، توافق هسته اي را با ايران لغو مي کنم

تاریخ: 12:45, 07-08-2015.


تهران. جمعه، 7 آگوست 2015 میلادی برابر با 16 مرداد 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزارینامزد حزب جمهوریخواه برای انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا گفت در صورت پیروزی در انتخابات فورا توافق با ایران را لغو می کند.
بنابراین گزارش ، اسکات واکر در گفتگو با خبرنگاران گفت در صورتی که وی در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود بلافاصله به توافق کنونی با ایران خاتمه خواهم داد.
واکر که فرماندار ویسکانسین نیز است گفت من حتی صبر نخواهم کرد که کابینه ام را مستقر کنم و از هم اکنون طرح های خود را آغاز کرده ام و آماده اقدام از روز اول هستم.
وی گفت من تحریم های کنگره را بار دیگر اعمال خواهم کرد و با کنگره همکاری خواهم کرد تا تحریم های فلج کننده‌تر را اعلام کنیم و متحدانمان را قانع خواهم کرد که چنین اقدامی را انجام دهند.
واکر گفت در کوتاه مدت با اعتبار بخشیدن به ایران ، با لغو تحریم ها، با بازگرداندن پول به آنها و دادن جایگاه و اعتبار به آنان در جامعه جهانی، آمریکا در واقع در حال قدرت دادن به کشوری است که حامی اصلی تروریسم به شمار می رود.
وی اضافه کرد با لغو تحریم ها سالانه یکصد میلیارد دلار به ایران سرازیر خواهد شد با این حال این مبلغ کمکی به مردم ایران نخواهد کرد. مردم ایران می خواهند که آزادتر باشند، آنها نمی خواهند که تحت این رژیم ظالم ، رهبر معظم این کشور و رییس جمهورشان زندگی کنند. آنها خواستار آزادی بیشتر هستند. این پول خرج مردم این کشور نمی شود بلکه به حزب الله و حماس داده می شود.

به اشتراک گذاشتن اخبار: