ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

23:57 | سپتامبر20 تهران

حمايت يونيدو از توسعه صنعت کفش در تبريز ایران

تاریخ: 05:31, 30-07-2015.

تهران. پنج شنبه، 30 جولای 2015 میلادی برابر با 8 مرداد 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، سازمان ملل از توسعه صنعت کفش تبریز در ایران حمایت می کند.
بنا بر این گزارش، نماینده سازمان توسعه صنعتی ملل متحد(یونیدو) در ایران برای این منظور تفاهم نامه ای با مشارکت این سازمان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی، شرکت شهرک های صنعتی استان، انجمن کفش تبریز و اتحادیه تولیدکنندگان کفش تبریز امضا کرد.
عیسی منصوری امروز پس از امضای این تفاهم نامه گفت: با ارزیابی وضعیت موجود صنعت کفش و پس از تجربه موفق امضای این تفاهم‌نامه در خراسان رضوی، هم اکنون توسعه‌ی صنعت کفش در تبریز و تهران را در اولویت کاری خود قرار داده‌ایم.
وی هدف از امضای این تفاهم نامه را هدفمند کردن ظرفیت اشتغال در بخش تولید کفش دانست و افزود: بر اساس این تفاهم نامه در گام نخست تقویت واحدهای تولیدی در طراحی کفش در اولویت خواهد بود و در این راستا سعی داریم دپارتمان طراحی کفش را در تبریز ایجاد کنیم.
مدیر ملی طرح های یونیدو در ایران گفت : با امضای این تفاهم نامه تلاش می شود طراحی در صنعت کفش، تقویت بنگاه های تولیدی و ایجاد برند با مالکیت صنعت کفش تبریز امکان رقابت کفش تبریزدر بازار جهانی را فراهم کنیم.
این تفاهم نامه همزمان با برگزاری نمایشگاه و همایش ملی صنعت کفش در تبریز امضا شد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: