ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

5:58 | اکتبر01 تهران

ایران میزبان هيئت بزرگ اقتصادی جمهوری آذربايجان

تاریخ: 05:42, 29-07-2015.

تهران. چهارشنبه، 29 جولای 2015 میلادی برابر با 7 مرداد 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، سفیر ایران در جمهوری آذربایجان از سفر وزیر اقتصاد و صنایع این کشور در راس هیاتی متشکل از بخش های مختلف اقتصادی این کشور به ایران در هفته آینده خبر داد.
بنا بر این گزارش، محسن پاک آیین گفت: سفر شهلین مصطفی یف وزیر اقتصاد و صنایع جمهوری آذربایجان با دعوت محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس ایرانی کمیسیون مشترک ایران – آذربایجان و در روزهای 12و13 مردادماه انجام می شود و شاهین مصطفی یف را در این سفر نمایندگان بخش های مختلف اقتصادی اعم از بخش خصوصی و دولتی، انرژی، حمل و نقل، ارتباطات، بانکی و نفت جمهوری آذربایجان همراهی خواهند کرد.
به گفته وی توسعه حمل و نقل ریلی و اتصال راه آهن ایران به جمهوری آذربایجان،همکاری در میادین نفتی، توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات، توسعه روابط بانکی بین دو کشور و ایجاد روابط کارگزاری بانکی، تامین برق و همکاری بخش خصوصی دو کشور از جمله موضوعاتی است که طرفین در این سفر مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهند.
سفیر ایران در باکو تصریح کرد: روسای کمیسیون مشترک ایران- جمهوری آذربایجان در این سفر درخصوص برگزاری یازدهمین کمیسیون مشترک دو کشور که به احتمال قوی در نیمه دوم امسال در تهران برگزار خواهد شد، تصمیم گیری خواهند کرد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: