ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

11:31 | جولای08 تهران

سفر وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی ايران به سوریه

تاریخ: 07:55, 24-07-2015.

تهران. جمعه، 24 جولای 2015 میلادی برابر با 2 مرداد 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در راس هیئت فرهنگی - رسانه ای ایران برای سفری دو روزه، امروز وارد دمشق شد.
بنا بر این گزارش، جنتی در فرودگاه دمشق مورد استقبال عمران زعبی وزیر اطلاع رسانی سوریه و جمعی از مسئولان نهادهای جمهوری اسلامی و کارگزاران سفارت ایران در دمشق قرار گرفت.
عمران زعبی در گفتگویی کوتاه با خبرنگاران، ضمن اشاره به تحرک وسیع دیپلماسی، سیاسی و رسانه ای که این روزهای دمشق شاهد آن است، گفت: دستاوردهای ارتش سوریه و نیروهای هم پیمان در جنگ علیه تروریسم، موجب شد که دشمنان مردم این منطقه به فکر راه چاره ای برای خروج از تنگنایی که برای خودشان ایجاد کردند، برآیند، به ویژه اینکه هم اکنون پیامدهای این پدیده شوم آنها را به طور مستقیم در معرض تهدید قرار داده است.
علی جنتی در سفر دو روزه اش به سوریه با بشر یازجی وزیر گردشگری، عبدالستار السید وزیر اوقاف، عصام خلیل وزیر فرهنگ و عمران زعبی وزیر اطلاع رسانی سوریه دیدار و در مراسم گشایش همایش رسانه ای بین المللی مبارزه با تروریسم تکفیری شرکت کند.
این همایش دو روزه با پیام بشار اسد رئیس جمهور سوریه و حضور بیش از 130  شخصیت رسانه ای از کشورهای مختلف جهان، صبح روز جمعه در کاخ فرهنگ و هنر شهر دمشق گشایش خواهد یافت.

به اشتراک گذاشتن اخبار: