ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

3:43 | مه05 تهران

شهر شيراز در ایران ميزبان سرمايه گذاران ايتاليايی

تاریخ: 08:55, 22-07-2015.

تهران. چهارشنبه، 22 جولای 2015 میلادی برابر با 31 تیر 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، اولین نمایشگاه تخصصی صنایع تولیدی ایتالیا در شهر شیراز ایران آغاز به کار کرد.
بنا بر این گزارش، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز گفت: این نمایشگاه با هدف جذب سرمایه گذاران خارجی و دسترسی بهتر به بازارهای جهان، با حضور 13 شرکت ایتالیایی برپا شده است.
فریدون فرقانی افزود: این شرکت‌ها محصولات خود را شامل تجهیزات نفت و گاز، ورقه‌های فلزی و آلومنیومی، بسته‌بندی قوطی‌های کنسرو مواد غذایی، درب و پنجره‌های چوبی، ساخت گلخانه‌های مدرن، تجهیزات پزشکی، ابزار و قطعات مکانیکی و لوازم تعمیر و نگهداری خودروهای سبک و سنگین در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.
وی افزود: در این نمایشگاه با یکی از شرکت های ایتالیایی قرارداد راه اندازی کارخانه تولید قوطی های کنسرو در استان فارس منعقد شد.
فرقانی با اشاره به مشکل کمبود آب و نیاز بخش کشاورزی فارس به تجهیزات مدرن، افزود: محصولات یکی از شرکت های ایتالیایی که در زمینه گلخانه و روش های نوین آبیاری فعالیت دارد، مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.
این نمایشگاه تا 4 مرداد ماه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز برپاست

به اشتراک گذاشتن اخبار: