ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

6:46 | مه05 تهران

دعوت از ايران براي شركت در نمايشگاه خودرو فرانكفورت

تاریخ: 04:19, 22-07-2015.

تهران. چهارشنبه، 22 جولای 2015 میلادی برابر با 31 تیر 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، مدیر امور تشکل های اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت: اتاق بازرگانی فرانکفورت از ایران برای شرکت در نمایشگاه خودرو که طی 26 شهریور تا 5 مهر در این شهر آلمان برگزار می شود دعوت کرده است .
بنا بر این گزارش، هومن حاجی‌پور در نشست خبری با موضوع دستاوردهای مذاکرات هیات آلمانی در تهران افزود: در مذاکره با آلمان ها تاکید شد که نباید هدف از روابط اقتصادی فقط صادرات کالاهای ساخت آلمان به ایران باشد بلکه سرمایه گذاری در حوزه بنگاه های کوچک و متوسط و کار و سرمایه گذاری مشترک برای تولید داخلی محصولات باید مورد توجه قرار گیرد .
وی گفت: همچنین برنامه ریزی ها نباید به بازار 70 تا 80 میلیونی ایران محدود شود بلکه طرفین بر پوشش بازار 300 میلیونی منطقه تاکید کردند .
حاجی پور افزود: علاوه بر صنعت خودرو و قطعه سازی طرفین علاقه مندی خود را برای همکاری در صنایع برق و انرژی، پتروشیمی، بازیافت و محیط زیست اعلام کردند.
وی با تاکید بر اینکه هیچ دستاوردی بالاتر از این نیست که مناسبات خود را با یک کشور مهم صنعتی دنیا بهبود ببخشیم گفت: شرکت های آلمانی علاقمند به همکاری و مشارکت در سرمایه‌گذاری با ما هستند و لازم است ما بهترین گزینه‌ را برای همکاری در بخش خودرو انتخاب کنیم .

به اشتراک گذاشتن اخبار: