نماينده ايران در سازمان ملل به اتهامات نماينده آمريکا در نشست شورای امنيت پاسخ داد

تاریخ: 05:30, 21-07-2015.

تهران. سه شنبه، 21 جولای  2015 میلادی برابر با 30 تیر 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، نماینده ایران در سازمان ملل در پاسخ به سخنان خارج از عرف نماینده آمریکا در نشست شورای امنیت و اتهام به ایران مبنی بر حمایت از تروریسم گفت: حملات آمریکا به عراق و افغانستان، عامل اصلی بی ثباتی، تروریسم و افراط گرائی در منطقه است.
بنا بر این گزارش، غلامعلی خوشرو که در جلسه علنی شورای امنیت و بعد از تصویب قطعنامه جمع بندی مذاکرات هسته ای وین سخن می گفت، با اشاره به سخنان نماینده آمریکا که ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرده بود، گفت: کشوری که به دو کشور منطقه ما حمله و زمینه‌های تروریسم و افراطی گرایی را ایجاد کرده است، در جایگاهی نیست که چنین اتهاماتی را ضد کشور من طرح کند.
نماینده ایران در سازمان ملل افزود: اقدامات بی‌ پروای آمریکا در چند سال گذشته در منطقه، دلیل بسیاری از چالش‌های امروزی منطقه ماست.
خوشرو جمهوری اسلامی ایران را کشوری با ثبات در منطقه‌ای بی ثبات خواند و گفت: ما همانطور که حفظ ثبات خود را خواستاریم، هرچه در توان داریم برای ثبات منطقه و کمک به همسایگان برای ثبات و همکاری به کار می بندیم.

به اشتراک گذاشتن اخبار: