ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

5:07 | مه17 تهران

اعلام آمادگی کشتيراني ام اس سی برای حضور در ايران

تاریخ: 08:41, 16-07-2015.

تهران. پنج شنبه، 16 جولای 2015 میلادی برابر با 25 تیر 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، مدیرعامل دومین شرکت کشتیرانی دنیا  (ام اس سی سوئیس) در دیداری با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از عملکرد تحسین برانگیز شرکت ایرانی در شرایط تحریم تقدیر کرد.
بنا بر این گزارش، دیگو آپونته ضمن استقبال از توافق جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5، ابراز امیدواری کرد با لغو تحریم ها، فضا برای بازگشت مجدد شرکت ام اس سی به بازار حمل ونقل دریایی ایران، فراهم شود و این شرکت که در حال حاضر دومین شرکت حمل کانتینری جهان است آمادگی لازم را جهت ورود مجدد به بنادر و بازار حمل و نقل اعلام می دارد.
وی عملکرد کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را در طول 7 سال گذشته که همراه با تحریم های شدید بین الملل و شرایط نامطلوب بازار بوده است، تحسین برانگیز خواند.
در این دیدار رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن معرفی توانمندی های موجود در مجموعه گروه کشتیرانی، شرایط و نحوه فعالیت های مرتبط با گروه کشتیرانی در طول دوران تحریم را تشریح و شرایط پساتحریم برای شرکت های گروه کشتیرانی را، فرصتی مناسب جهت توسعه فعالیت ها ارزیابی کرد.
محمد حسین داجمر همچنین به مجموعه برنامه های راهبردی در سطح گروه کشتیرانی جهت توسعه در بخش های حمل کانتینری، فله، ترمینال داری و سوخت رسانی اشاره کرد.
دراین دیدار، طرفین برامکان انجام فعالیتهای مشترک از جمله حمل کانتینری، سوخت رسانی به ویژه در منطقه سلخ قشم و همچنین ترمینال داری تاکید کردند.
در پایان این دیدار دیگو آپونته مدیرعامل شرکت کشتیرانی ام اس سی سوئیس، علاقه مندی این شرکت را جهت انجام همکاری های مشترک با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد.
این جلسه با حضور معاون فنی بازرگانی کشتیرانی و مدیرعامل شرکت حمل کانتینری در محل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: