ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

4:56 | مه17 تهران

سياست جمهوری اسلامی ایران همچنان ادامه روند صرفه جويی است

تاریخ: 04:46, 16-07-2015.

تهران. پنج شنبه، 16 جولای 2015 میلادی برابر با 25 تیر 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، سخنگوی دولت ایران گفت: در صورت سرازیر شدن منابع مالی قابل توجه به اقتصاد این کشور ناشی از رفع تحریم ها، سیاست دولت ایران همچنان ادامه روند صرفه جویی خواهد بود.
بنا بر این گزارش، آقای محمدباقر نوبخت در گفتگو با خبرنگاران گفت: آنچه در دولت مورد توافق قطعی است این است که بعد از آزاد شدن منابع مالی در نتیجه رفع تحریم ها همچنان سیاست صرفه جویی هزینه های جاری را ادامه دهیم .
سخنگوی دولت ایران گفت: هر قدر بیشتر از این هم به دستگاه ها پول بدهیم باز طلب می کنند بنابراین تصمیم قطعی دولت این است که منابع را در تولید استفاده کند و سرمایه گذاری هایمان منحصر به تولید خواهد بود.
نوبخت افزود: سیاست ما به جای افزایش عرضه ناشی از واردات فراوان این است که تلاش کنیم واردات را محدود کنیم و صرفاً در مواقع ضروری واردات داشته باشیم.
سخنگوی دولت جمهوری اسلامی افزود: برای اینکه این منابع مالی جدید منجر به رفاه در جامعه شود، نیاز به برنامه ریزی است.
نوبخت گفت: قطعاً یک روزه شاهد تحول و رونق اقتصادی نخواهیم بود و برای این کار نیازمند این هستیم که منابع مالی جدید با برنامه ریزی درست به صورت نهادینه در زندگی مردم تاثیر بگذارد .

به اشتراک گذاشتن اخبار: