ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

23:56 | مه02 تهران

ايران، اولين فرصت برای سرمايه گذاران جسور

تاریخ: 03:46, 14-07-2015.

تهران. سه شنبه، 14 جولای  2015 میلادی برابر با 23 تیر 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، روزنامه دیلی تلگراف نوشت سرمایه گذاران بین المللی آماده می شوند به محض آن که تحریم های ایران لغو شود، وارد این کشور شوند.
بنا بر این گزارش، این روزنامه انگلیسی امروز در پایگاه اینترنتی خود در مقاله ای به قلم اندرو کریتچلو نوشت با وجود آن که مذاکره کنندگان هسته ای ضرب الاجل ها را برای توافقی که منجر به لغو تحریم های اقتصادی ایران می شود به طور مداوم تمدید می کنند، در چند ماه گذشته با هجوم مدیران تجاری بین المللی به پایتخت این کشور نفت خیز، هتل ها در تهران کاملاً پر شده است.
ایران با داشتن چهارمین ذخیره نفتی و دومین ذخیره گاز طبیعی بزرگ در جهان اغلب در شمار کشورهایی در خاورمیانه (غرب آسیا) مطرح می شود که اقتصاد آن بر پایه دلاری که از فروش نفت به دست می آورد استوار است. اما واقعیت این است که ایران با توجه به بازار جذب سرمایه، پایگاه صنعتی تقریباً توسعه یافته و جمعیت زیادی که تقاضای فزاینده ای برای دریافت خدماتی مانند خدمات بانکی و ارتباطاتی دارد، از متنوع ترین اقتصاد در منطقه بهره مند است.
.

به اشتراک گذاشتن اخبار: