ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

23:02 | سپتامبر28 تهران

نتانياهو از قدرت های جهانی به خاطر گفتگو با ايران انتقاد کرد

تاریخ: 06:56, 13-07-2015.

تهران. دوشنبه، 13 جولای  2015 میلادی برابر با  22 تیر 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، نخست وزیر رژیم اسرائیل با انتقاد از غرب گفت در حالی که ایران پرچم های آمریکا و اسرائیل را آتش می زند، غرب سرگرم پیشبرد مذاکرات هسته ای است.
بنا بر این گزارش، به نقل از نشریه هاآرتص، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روز یک شنبه از قدرت های جهان به علت معامله هسته ای قریب الوقوع با ایران که در وین بحث بر سر آن ادامه دارد، سرزنش کرد.
وی گفت: خامنه ای گفته است با آمریکا باید جنگید حتی اگر توافقی حاصل شود، روحانی در صف مقدم راهپیمایی نفرت قرار می گیرد که در آن پرچم های آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده می شود و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده می شود، و همزمان امتیازات به ایران پیشنهاد می شود.
نتانیاهو افزود معامله ای که اکنون درباره آن مذاکره می شود، راه را برای ایران در ساخت چندین بمب هسته ای فراهم می کند و در ابعاد کلان، دنیا را به مخاطره می اندازد.
نخست وزیر اسرائیل گفت:  ایران نیات خود را در ادامه دادن به ستیزه جویی مرگبار علیه کسانی که اکنون با آن مذاکره می کنند، پنهان نمی سازد.
شاید این قدرت ها آماده باشند با آنچه ایران می گوید از جمله درخواست نابودی اسرائیل، همراهی کنند. اما ما آن را نخواهیم پذیرفت.

به اشتراک گذاشتن اخبار: