ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

23:03 | سپتامبر28 تهران

ترکيه از سرمايه گذاری درصنعت پوشاک ايران استقبال کرد

تاریخ: 06:22, 13-07-2015.

تهران. دوشنبه، 13 جولای  2015 میلادی برابر با  22 تیر 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، رئیس فدراسیون مد و پوشاک ترکیه برای سرمایه گذاری در بخش تولید پوشاک ایرانی اعلام آمادگی کرد.
بنا بر این گزارش، حسین اوزترک در بازدید از کارخانه تولید پوشاک ایرانی واقع در شهرک صنعتی صفادشت ملارد گفت: صنعت پوشاک ایران از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و همچنان با وجود تحریم های متعدد این صنعت در حال شکوفایی بوده است .
وی با اشاره به اینکه صنعتگران پوشاک ترکیه آمادگی دارند در زمینه تولید پوشاک ایرانی و هم افزایی صنعت پوشاک ایران و ترکیه در جمهوری اسلامی سرمایه گذاری کنند، افزود: در حال بررسی قوانین جمهوری اسلامی ایران و سیاست های سازمان سرمایه گذاری های خارجی هستیم تا بتوانیم برای مشارکت در تولید پوشاک ایرانی و توسعه آن قدم های مطلوبی برداریم.
اوزترک با اشاره به اینکه کشور ترکیه بعد از چین مهمترین کشور تولید کننده پوشاک در جهان است، افزود: در بازدید هایی که از صنعت پوشاک ایران داشته ام به این نکته پی برده ام که صنعت پوشاک ایران از استعداد و ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است و باید توسعه کافی در این بخش صورت بگیرد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: