ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

20:38 | آوریل29 تهران

بررسی حادثه ذوب آهن با حضور هيات پنج نفره در ایران

تاریخ: 03:55, 13-07-2015.

تهران. دوشنبه، 13 جولای  2015 میلادی برابر با  22 تیر 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری،  به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران هیاتی پنج نفره برای بررسی حادثه انفجار در ذوب آهن اصفهان دیروز وارد این شهر شدند.
بنا بر این گزارش، این هیات شامل معاون روابط کار ایران، مشاور ارشد روابط کار و مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران به همراه 2 بازرس این حادثه را بررسی می کنند.
این هیات پس از دریافت گزارش های مقدماتی به طرف محل حادثه در کارخانه ذوب آهن اصفهان رفتند.
در انفجار بامداد پنج شنبه هفته گذشته در کنورتور شماره 2 شرکت ذوب آهن اصفهان ایران سه نفر از کارگران این شرکت جان باختند و 6 نفر نیز دچار سوختگی و موج گرفتگی شدند.
رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان دیروز گفت: سه نفر از آسیب دیدگان این حادثه که در بیمارستان بستری بودند بنا به درخواست مسئولان شرکت ذوب آهن برای ادامه درمان سوختگی به بیمارستان شهید چمران تهران منتقل شدند.
فریدون عابدینی با تاکید بر اینکه بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان تجهیزات و امکانات کامل را برای درمان این مجروحان دارد افزود: هیچ مشکلی برای درمان این افراد وجود ندارد اما به نظر می رسد انتقال آنها به تهران برای اعزام به آلمان انجام شده است.
وی گفت: ‌یکی از این کارگران با 70 درصد سوختگی و 2 نفر دیگر بین 30 تا 35 درصد دچار سوختگی شده اند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: