ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

8:04 | سپتامبر21 تهران

رئيس جمهور ایران: ايران آماده همکاري‌هاي گسترده‌تر با قدرت‌هاي اقتصادي نوظهور جهان

تاریخ: 09:00, 10-07-2015.


تهران. جمعه، 10 جولای 2015 میلادی برابر با 19 تیر 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری رییس جمهوری ایران با تاکید بر اینکه ایران،اکنون بیش از هر زمان دیگر، ایرانِ دوستی وهمکاری و تعامل و تفاهم است ، گفت: ایرانِ فردای توافق با شش قدرت بزرگ جهانی و شروع دوران پس از تحریم، آماده همکاری‌های گسترده‌تر با قدرت‌های اقتصادی نوظهور جهان است تا ضمن کسب توانمندی بیشتر در برآوردن نیازهای جمعیت بزرگ خود، سهم افزون تری در صلح، ثبات و ‌امنیت جهانی ایفا کند.
بنابراین گزارش، حسن روحانی که شامگاه پنجشنبه در نشست سران سازمان همکاری شانگهای، اعضای گروه بریکس و اتحادیه اقتصادی اوراسیا در شهر اوفا روسیه صحبت می کرد، اظهار داشت: دوران تهدید و تحریم به سرآمده است وآنانکه سالیان دراز، در مسیر نادرستی حرکت می کرده، اکنون در وین گرد هم آمده اند تا ازاین بحران خود ساخته، با منطق وگفتگو، عبور نمایند.
رییس جمهوری ایران تاکید کرد: خوشبختانه مذاکرات هسته ای با تدبیر و تفاهم به انتهای خود نزدیک شده است و قدرت‌های غربی سرانجام با تکریم اذعان نموده اند که رشد و توسعه علمی ایران توقف ناپذیر است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: