ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

23:04 | سپتامبر20 تهران

جاش ارنست: به گفتگوها تا رسيدن به توافق نهايي ادامه مي دهيم

تاریخ: 22:31, 08-07-2015.


تهران. چهار شنبه، 8 جولای 2015 میلادی برابر با 17 تیر 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، سخنگوی کاخ سفید گفت: اگر گفتگوها همچنان سازنده باشد ، ما به این گفتگوها تا رسیدن به توافق نهایی ادامه می دهیم.
بنابراین گزارش، جاش ارنست درباره تمدید گفتگوهای پنج بعلاوه یک با ایران گفت: من فکر می کنم دولت آمریکا جدیت بسیاری برای رسیدن به توافقی نشان داده است که منعکس کننده تعهدات قبلی ما و ایران باشد و جدیت درباره این که هر نوع توافقی که حاصل می شود قاطعانه اجرا خواهد شد.
جاش ارنست گفت: دولت همچنان اعضای کنگره را درباره گفتگوهای در حال وقوع در وین مطلع نگه می دارد و این شامل تماس های تلفنی تیم مذاکره کننده با اعضای نمایندگان کنگره و همچنین شامل گفتگوهای مقامات کاخ سفید و وزارت امور خارجه با آنها است.شما می دانید رئیس جمهور قرار است با سناتورهای دموکرات در کاخ سفید دیدار کند واوضاع مذاکرات هسته ای با ایران نیز احتمالا در این نشست مطرح خواهد شد.بسیاری از اعضای کنگره توجه نزدیک به مذاکرات دارند و دولت تلاش می کند به این تمایل پاسخ دهدو به آنها کمک کند درک دقیقی از اوضاع داشته باشند اما تردیدی نیست این گفتگوها زمانی که مذاکرات برای توافق نهایی در جریان است،گسترده تر خواهد بود.

به اشتراک گذاشتن اخبار: