ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

11:06 | جولای07 تهران

رئيس جمهور ایران: بايد مسير صادرات غيرنفتي را هموار كرد

تاریخ: 14:45, 03-07-2015.


تهران. جمعه، 3 جولای 2015 میلادی برابر با 12 تیر 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، رییس جمهور  ایران با اشاره به اقدامات دولت در بخش‌های مختلف از جمله صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری اظهارداشت: با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم و امیدی را که در جامعه ایجاد شده است ، به یک حرکت پرشتاب اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تبدیل کنیم.
بنابراین گزارش ؛ آقای روحانی پنجشنبه شب در ضیافت افطار با استانداران و معاونین وزرا با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دو سالگی آغاز بکار دولت تدبیر و امید گفت: دولت در شرایطی کار خود را آغاز کرد که با انبوهی از تعهدات و بدهی مواجه بود و شاهد معضلات متعددی در بخش اقتصاد از جمله رکود، تورم، ناپایداری و نبود آرامش در بازار بودیم. هنوز هم معضلات فراوانی باقی مانده است که حل و فصل آنها به زمان زیادی نیاز دارد.
رییس جمهور  ایران با اشاره به اقدامات انجام شده طی حدود دو سال گذشته و قدردانی از تلاش تمام مسئولان دستگاه‌های مختلف، گفت: خوشحالیم که با لطف خدا توانستیم امید و آرامشی در جامعه بوجود بیاوریم و مردم باوجود ادعای اقلیتی خاص، احساس آرامش و امید به آینده می‌کنند

به اشتراک گذاشتن اخبار: