ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

18:16 | جولای02 تهران

شائول موفاز خواستار ائتلاف اسرائیل با عربستان علیه ایران شد

تاریخ: 07:18, 25-06-2015.

تهران. پنج شنبه، 25 ژوئن 2015 میلادی برابر با 4 تیر 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، وزیر جنگ سابق رژیم اسرائیل تاکید کرد اکنون فرصت بسیار خوبی برای ائتلاف و اتحاد این رژیم و عربستان سعودی ایجاد شده است.
بنابراین گزارش به نقل از پایگاه المشهدالیمنی، شائل موفاز که پیشتر در دولت های مختلف اسرائیل مناصب معاون نخست‌وزیر، وزیر راه و ترابری، رئیس سابق ستاد کل فرماندهی و عملیات ارتش اسرائیل را بر عهده داشته است، گفت: فرصت بزرگی برای ایجاد ائتلاف منطقه ای میان اسرائیل و کشورهای (به اصطلاح) میانه رو نظیر عربستان سعودی و اردن برای جنگ با تروریسم و حمایت از روند صلح ایجاد شده است.
موفاز طی سخنانی در کنفرانس بین المللی که به دعوت سازمان یهود در لندن برگزار شد، تصریح کرد: اکنون فرصت خوبی برای ایجاد ائتلاف و اتحاد با کشورهای میانه رو برای جنگ با تروریسم و ایستادن در برابر نزاع حاکم در خاورمیانه از لبنان گرفته تا یمن و همچنین مقابله با بازوی شیطانی که ایران آنرا تامین مالی می کند، فراهم شده است.
وی افزود: ما نیازمند برگزاری کنفرانسی بین المللی با مشارکت اسرائیل و فلسطینی ها و اتحادیه عرب برای مقابله با چالش های تروریسم و خطر سازمان داعش هستیم و کشورهایی نظیر عربستان و اردن در روند صلح می توانند نقش مهمی ایفا کنند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: