ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

20:51 | ژوئن30 تهران

سفر وزیر برق سوریه به ایران

تاریخ: 04:19, 19-06-2015.

تهران. جمعه، 19 ژوئن 2015 میلادی برابر با 29 خرداد 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، وزیر برق سوریه در سفر به تهران راهکاری های حمایت از زیر ساخت های برقی سوریه و بازسازی آنها را با برخی مقامات ایرانی بررسی کرد.
بنابراین گزارش، عماد خمیس، وزیر برق سوریه در سفر به تهران، با رستم قاسمی، رئیس کمیته توسعه روابط اقتصادی ایران و سوریه دیدار کرد. دو طرف در این دیدار، راهکارهای اجرایی برای همکاری مشترک را بررسی کردند.
عماد خمیس همچنین با حمید چیت چیان، وزیر نیروی ایران دیدار کرد.
در راستای حمایت ایران از مقاومت مردم سوریه و بازسازی آنچه تروریست ها ویران کرده اند، وزیر برق سوریه، به تهران سفر کرد تا روابط دو جانبه اقتصادی را بررسی کند.
در دیدار وزیر برق سوریه با حمید چیت چیان، وزیر نیروی ایران، راه های تقویت همکاری های دو کشور در زمینه های برقی بررسی شد. وزیر برق سوریه تاکید کرد، تروریست ها زیر ساخت های سوریه را هدف قرار داده اند تا این کشور را از باقی ماندن در محور مقاومت منصرف کنند.
چیت چیان نیز با تاکید بر ادامه حمایت های ایران از سوریه در خصوص انرژی افزود: شرکت های ایران، هر آنچه را برای ارائه طرح های خدماتی به مردم سوریه لازم است، انجام خواهند داد.
وزیر برق سوریه در این سفر با نمایندگان شرکت های ایرانی دیدار کرد و در جریان پیشنهادهای آنها درباره طرح های توسعه بخش برق سوریه، قرار گرفت.

به اشتراک گذاشتن اخبار: