ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

18:28 | جولای05 تهران

دیدارهای وزیر راه و شهرسازی ایران در پاریس برای خرید هواپیما

تاریخ: 06:38, 16-06-2015.

تهران. سه شنبه، 16 ژوئن 2015 میلادی برابر با 26 خرداد 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، وزیر راه و شهرسازی ایران دیروز در سفر به فرانسه ضمن سخنرانی در آکادمی دیپلماتیک بین المللی با موضوع اقتصاد ایران در چشم‌انداز لغو تحریم‌های بین‌المللی با رئیس اجرایی گروه ایرباس و وزیر مسکن فرانسه و دبیر دولت فرانسه در امور حمل ونقل دیدار و مذاکره خواهد کرد.
بنابراین گزارش به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی ایران، عباس آخوندی بنابر دعوت مسئولان وزارت حمل و نقل فرانسه از از نمایشگاه بین‌المللی هوایی در پاریس که از 25 تا 31 خرداد با حضور فعالان حوزه حمل و نقل هوایی برگزار می‌شود، بازدید و با مدیران ارشد شرکت کننده ملاقات و مذاکره خواهد کرد.
هدف ایران از شرکت در این نمایشگاه مذاکره و گفتگو با عرضه‌کنندگان درجه یک ناوگان هوایی در جهان به منظور تشویق فروش هواپیما به ایران و همچنین دعوت به سرمایه‌گذاری در توسعه فرودگاه‌ها به ویژه در بخش تجهیزات ناوبری است.
پنجاه و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوانوردی بورژه (حومه پاریس) با2250 شرکت کننده برگزار می‌شود.
شرکت کنندگان با به نمایش گذاشتن موقعیت، محصولات جدید، هواپیماها و رویدادهایشان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. این تعداد شرکت کننده نسبت به سال 2013 پنج درصد افزایش نشان می‌دهد.
حدود 120 فروند از جدیدترین هواپیماهای غیرنظامی و نظامی دنیا امسال در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته می‌شوند که بعضی از آنها نمایش پروازی روزانه خواهند داشت.
وزیر راه و شهرسازی در سفر سه روزه به فرانسه علاوه بر مذاکره با وزیر مسکن و دبیر دولت فرانسه در امور حمل ونقل با رئیس شرکت ایر فرانس، ک ال ام، رئیس فرودگاه پاریس ومدیران ارشد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه دیدار و مذاکره خواهد کرد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: