ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

19:05 | جولای05 تهران

راه اندازی درمانگاه های کنترل خشم در ایران

تاریخ: 06:03, 15-06-2015.

تهران. دوشنبه، 15 ژوئن 2015 میلادی برابر با  25 خرداد 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، نخستین درمانگاه کنترل خشم در کرج با حضور معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان ایران و تعدادی از مسئولان استانی در منطقه اسلام آباد کرج گشایش یافت.  
بنابراین گزارش، معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان ایران در این مراسم با اشاره به نیاز جامعه امروز کشورش به راه اندازی مراکز مشاوره ای گفت: متاسفانه، خشم، دعواهای خیابانی و قتل های ناگهانی در ایران زیاد شده است و 55 درصد قتل ها با سلاح های خانگی و سرد و توسط جوانان عصبانی صورت می گیرد.
دکتر گلزاری افزود: یک سوم ازدواج ها درالبرز به طلاق منجر می شود و دلیل آن هم استفاده نکردن از مشاور و به کار نبردن عقل و تصمیم گیری در موقع عصبانیت است.  
وی با اشاره به خدماتی که در این درمانگاه ها به مراجعه کنندگان داده می شود اظهار داشت: در این مراکز علاوه بر مشاوره و دیدار حضوری با مراجعه کنندگان، برگزاری کلاس های آموزشی درباره خشم و انتشار لوح فشرده و توزیع بسته های علمی درباره کنترل خشم در دستور کار قرار دارد.
وی تاکید کرد: راه اندازی درمانگاه کنترل خشم کرج دومین مرکز بعد از تهران است و بعد ازآن شهرهای مشهد، اصفهان و رشت در نوبت راه اندازی چنین مراکزی هستند.  
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز هم گفت: با توجه به اینکه وضع کنترل خشم در کرج مناسب نیست، تصمیم به راه اندازی چنین مرکزی گرفته شد.  
گل محمدی افزود: این مرکز با کمک، فرمانداری و شهرداری راه اندازی شده و تمام خدمات آن برای مراجعه کنندگان رایگان است.  
وی با اشاره به راه اندازی مراکز بیشتر در شهر کرج تاکید کرد: در صورت استقبال شهروندان از چنین مراکزی و در صورت نیاز اقدام به راه اندازی چنین مراکزی در نقاط دیگر شهر کرج خواهیم کرد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: