ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

8:36 | آوریل25 تهران

وزير اقتصاد و دارایی ایران به موزامبيک رفت

تاریخ: 04:50, 10-06-2015.

تهران. چهارشنبه، 10 ژوئن 2015 میلادی برابر با 20 خرداد 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران در صدر هیات بلندپایه اقتصادی برای شرکت در چهلمین اجلاس گروه بانک توسعه اسلامی به موزامبیک سفر کرد.
بنابراین گزارش، علی طیب نیا را در این سفر، محمد خزاعی معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی ایران، محمد پاریزی معاون امور بانکی، بیمه و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی و علی اصغر یوسف نژاد معاون حقوقی و امور مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی ایران را همراهی می کنند.
مراسم افتتاحیه رسمی نشست سالانه گروه بانک توسعه اسلامی امروز چهارشنبه برگزار خواهد شد و پس از آن، اعضای هیات عامل، در دو روز، در سه جلسه کاری شرکت می کنند.
علی طیب نیا با احمد محمد علی رئیس بانک توسعه اسلامی و وزرای اقتصادی دیگر کشورهای عضو، دیدار و گفتگو خواهد کرد.
در حاشیه اجلاس مذکور، نمایشگاه نوآوری و فنآوری کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی برگزار می شود که از ایران، نمایندگان مرکز همکاری های فن آوری و نوآوری رئیس جمهور در آن حضور دارند.
در چهلمین اجلاس بانک توسعه اسلامی که در مرکز بین المللی کنفرانس جواکیوم چیسانو شهر ماپوتو موزامبیک برگزار می شود، برندگان جوایز اقتصاد اسلامی ، علوم و تکنولوژی و نقش زنان در توسعه معرفی خواهند شد.
ایران از بزرگ ترین سهامداران بانک توسعه اسلامی، به عنوان یکی از موسسات بزرگ مالی توسعه ای بین المللی و از نهادهای تخصصی سازمان کنفرانس اسلامی است که تاکنون نهادهای دولتی و بخش خصوصی از تسهیلات مالی آن استفاده کرده اند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: