ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

4:52 | آوریل29 تهران

قدردانی از ایران برای خدمات رسانی به اتباع و مهاجران خارجی

تاریخ: 06:08, 29-05-2015.

تهران. جمعه، 29 می 2015 میلادی برابر با 8 خرداد 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، سفرای خارجی و نمایندگان کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد تلاش های ایران در خدمات‌رسانی به پناهندگان در زمینه های اجتماعی و کمک به جامعه معلولان پناهنده را قابل توجه و قدردانی دانستند.
بنابراین گزارش، هیات دیپلماسی و بین المللی متشکل از سفرا و نمایندگانی از کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در ایران پریروز و دیروز از مراکز اسکان، مهمان شهرها و مراکز بهداشتی درمانی و آموزشی مهاجران در استان یزد بازدید و از نزدیک با ارائه خدمات به مهاجران در این استان آشنا شدند .
سفرای سوئد و ژاپن در حاشیه بازدید از توانمندی های مهاجران خارجی در استان یزد اقدامات خوب جمهوری اسلامی ایران و همچنین استان یزد در زمینه های خدمات رسانی به مهاجران را فوق العاده خواندند و از تلاش های صورت گرفته به ویژه ارائه خدمات به پناهندگان در زمینه های اجتماعی و کمک به جامعه معلولان پناهنده قدردانی کردند.
نصراللهی معاون اداره کل اتباع امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ایران هم در این بازدید با اشاره به برنامه های متنوع جمهوری اسلامی ایران برای خدمات رسانی به مهاجران از اجرای طرح  سی. بی. آر. یا خدمات رسانی به جامعه مهاجران معلول گفت: امسال این طرح در 14 استان کشور و تا سال آینده در 19 استان اجرایی خواهد شد .

به اشتراک گذاشتن اخبار: