ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

0:06 | جولای05 تهران

در ایران کلینیک تخصصی بیماران ام اس تأسیس می شود

تاریخ: 05:13, 28-05-2015.

تهران. پنج شنبه، 28 می 2015 میلادی برابر با 7 خرداد 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، وزیر بهداشت ایران گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین و هلال احمر در آینده نزدیک کلینیک های تخصصی مخصوص بیماران خاص به ویژه بیماران ام اس را تأسیس کنیم.
بنابراین گزارش، حسن قاضی زاده هاشمی در مراسم روز جهانی ام اس با اشاره به تلاش دولت تدبیر و امید برای بخش بهداشت و درمان در ایران افزود: دولت در این زمینه تأکید فراوانی داشته و امیدواریم بتوانیم امکانات و ابزار مناسب را برای حل مشکلات این عده از بیماران فراهم کنیم.
وی خاطرنشان ساخت: اقدامات انجام شده در زمینه بیماران ام اس کافی نیست و از زیرساخت ها برای برطرف کردن مشکلات این دست از بیماران باید فراهم شود.
هاشمی با اشاره به خدمات رسانی بیمه ها به بیماران ام اس گفت: بیمه ها باید بهتر خدمت کنند و خدمات سریعتری به بیماران ام اس ارائه کنند.
وزیر بهداشت گفت: یکی از حلقه های مفقوده در مورد مبتلایان به ام اس در ایران بخش توانبخشی این بیماران است که در این خصوص کمتر از انگشتان دو دست در کشور مرکز توانبخشی فعال است.
وی با بیان تلاش دولت و شخص رئیس جمهور در برطرف کردن مشکلات بیماران خاص افزود: با وجود مشکلات مالی و منابع ناکافی در دولت، حل این مشکلات از اولویت های دولت تدبیر و امید است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: