ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

0:39 | ژوئن24 تهران

روسای کمیته های ملی المپیک ایران و قزاقستان با هم دیدار کردند

تاریخ: 14:09, 21-05-2015.


تهران. پنج شنبه، 21 می 2015 میلادی برابر با 31 اردیبهشت 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، در فاصله یک روز مانده به اجلاس شورای المپیک آسیا، روسای کمیته های ملی المپیک ایران و قزاقستان دیدار کردند.
بنابراین گزارش، کیومرث هاشمی و تیمورخان، روسای کمیته های ملی المپیک ایران و قزاقستان عصر دیروز در کمیته ملی المپیک ایران با هم دیدار و گفتگو کردند.
در این جلسه رئیس کمیته ملی المپیک ایران گفت: خوشحالیم که میزبان شصت و ششمین اجلاس شورای المپیک آسیا در تهران هستیم.
هاشمی افزود:‌ این میزبانی فرصت خوبی را فراهم کرده تا با شما و روسای کمیته های ملی المپیک کشورهای مختلف دیدار و تبادل نظر کنیم.
وی گفت: ما و شما رقیب اصلی در بازی های آسیایی هستیم و از امروز به شما اعلام می کنیم قصد داریم جایگاه قزاقستان را در مسابقات آسیایی اندونزی بگیریم.
هاشمی گفت: زمینه ها و ظرفیت های مشترکی میان ایران و قزاقستان وجود دارد و امیدواریم با امضای پروتکل همکاری میان دو کشور از این ظرفیت ها استفاده بهینه شود.
در ادامه تیمورخان رئیس کمیته ملی المپیک قزاقستان و نایب رئیس شورای المپیک آسیا با تشکر از مهمان نوازی ایران گفت: خوشحالم که به ایران آمده ام باید روی موضوع هایی که به نفع دو کشور است بیشتر کار کنیم.
وی افزود: ما با توجه به موفقیت ایران در رشته های رزمی درخواست داریم از مربیان شما در این رشته های ورزشی در کشورمان استفاده کنیم.
تیمورخان گفت: ما فشار زیادی روی ورزشکاران خودمان برای جایگاه خوب در بازی های آسیایی نمی آوریم تمرکزمان بیشتر روی نتیجه گیری در المپیک است.
وی افزود: با 17 میلیون جمعیت تلاش می کنیم جایگاه دوازدهم المپیک ریو را از آن خود کنیم.

به اشتراک گذاشتن اخبار: