مذاکرات تجاری ایران و ایتالیا در بورس کالای ایران

تاریخ: 15:57, 18-05-2015.


تهران. دوشنبه، 18 می 2015 میلادی برابر با  28 اردیبهشت 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، هیات تجاری بلندپایه ایتالیایی که به تهران سفر کرده است، با هدف توسعه روابط تجاری دوکشور با مقامات ارشد بورس کالای ایران دیدار و گفتگو می کند.
بنابراین گزارش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه، هیات تجاری ایتالیایی متشکل از مقامات وزارت توسعه اقتصادی و بخش تجارت بین الملل این کشور در جریان سفر خود به تهران امروز دوشنبه مذاکرات خود را با مدیرعامل بورس کالای ایران آغاز می کند.
مذاکرات روز دوشنبه با محور بررسی پتانسیل صادرات کالاهای مورد معامله در بورس کالای ایران به بازار ایتالیا صورت خواهد گرفت.
در حال حاضر 167 قلم کالا در سه گروه صنعتی و معدنی، فرآورده های نفتی و پتروشیمی و کشاورزی بورس کالای ایران معامله می شود که مجموع ارزش معاملات این بورس در سه تالار فیزیکی، آتی و صادراتی در سال گذشته میلادی حدود 20 میلیارد دلار بوده است.
هیات تجاری ایتالیا را نمایندگان صاحبان صنایع و بازرگانان این کشور از جمله شرکت های دانیلی، اومرون، کوارکوپ و تکنی مونت همراهی می کنند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: