ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

19:33 | مه20 تهران

تهران و بغداد يادداشت تفاهم همکاري آموزشي اقتصادي امضا کردند

تاریخ: 10:44, 13-05-2015.


تهران. چهارشنبه، 13 می 2015 میلادی برابر با 23 اردیبهشت 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، در سفر وزیر تعاون،رفاه اجتماعی وکار ایران به عراق در زمینه صدور خدمات فنی و حرفه ای ،آموزش مربیان عراقی و سرمایه گذاری های اقتصادی در حوزه تامین اجتماعی یادداشت تفاهمی امضا کردند.
بنا بر این گزارش،«علی ربیعی» و «محمد السودانی» وزیران کار ایران و عراق، در پایان نشست خود و امضای تفاهم نامه در یک کنفرانس خبری مشترک شرکت کردند.
محمد السودانی وزیر کار عراق گفت: ما پرونده های مختلفی را در بخش همکاری میان دو وزارتخانه کارایران و عراق گشودیم و با امضای یادداشت تفاهمی تلاش خواهیم کرد که همکاری ها را در همه زمینه ها گسترش دهیم.
علی ربیعی نیز در این کنفرانس خبری گفت: با استفاده از ظرفیت های موجود و ایجاد هم افزایی، منافع دو کشور تامین خواهد شد و این همکاری ها موجب ناامیدی دشمنان و قوت گرفتن ملت های منطقه و یاس قدرت های طمع کار خواهد بود و در سایه این همکاری ها ثبات دو کشور و رفاه عمومی دو ملت محقق خواهد شد.
وی تصریح کرد:براساس یادداشت تفاهم امضا شده در زمینه های آموزشی و تبادل تجربیات و آموزش مربیان و پذیرش دانشجو برای ارتقای سطح فنی و حرفه ای دو کشور همکاری های گسترده ای خواهیم داشت.

به اشتراک گذاشتن اخبار: