ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

20:06 | جولای04 تهران

سرمایه گذاران کانادایی آماده سرمایه گذاری در ایران

تاریخ: 09:06, 06-05-2015.

تهران. چهارشنبه، 6 می 2015 میلادی برابر با 16 اردیبهشت 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، سرمایه گذاران کانادایی برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف اقتصادی منطقه آزاد قشم اعلام آمادگی کردند.
بنابراین گزارش، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد جزیره قشم ایران گفت: دیشب در نشست با مدیران شرکت مایان وینای کانادا درباره زیرسازی و راه اندازی قطار شهری در مسیر اسکله شهید ذاکری تا پلاژ سیمین و از اسکله شهید ذاکری تا شهر درگهان در جزیره قشم ایران، مذاکره شد.
حبیبی افزود: ساخت و راه اندازی تله کابین با هدف اتصال جزیره هنگام به قشم و هرمز به بندرعباس هم از طرح های مورد نیاز قشم است که به سرمایه گذاری نیاز دارد.
وی گفت: ساخت و تجهیز بیمارستان های فوق تخصصی و طرح تولید همزمان آب و برق نیز از موضوعات مهمی است که سازمان منطقه آزاد قشم بر اساس قوانین خاص خود از سرمایه گذاران بخش خصوصی در این طرح ها حمایت می کند.
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم افزود: ایجاد یک شعبه بانک بین المللی برای تسهیل ورود منابع مالی به کشور نقش چشمگیری در افزایش سرمایه گذاری ها در این منطقه دارد.
حبیبی گفت: هدف سازمان منطقه آزاد قشم از جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی ایجاد تحول در این جزیره و دستیابی به رونق اقتصادی برای ارتقای کیفیت زندگی مردم است.
مدیران شرکت مایان وینای کانادا نیز با قدردانی از اعلام سیاست های سرمایه گذاری در قشم آمادگی خود را برای تاسیس بانک بین المللی در چارچوب ضوابط در قشم اعلام کردند.
سازمان منطقه آزاد قشم هم بر اساس توانمندی های شرکت مایان وینا کانادا که فعالیت های چشمگیری در کشورهای مختلف خاورمیانه، اروپایی و چین داشته تمایل خود را برای حضور فعالان اقتصادی این شرکت در طرح های جزیره قشم اعلام کرد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: