ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

19:33 | جولای08 تهران

روحانی: ایران سیاست تعامل سازنده با دنیا را در پیش گرفته است

تاریخ: 07:25, 30-04-2015.

تهران. پنج شنبه، 30 آوریل 2015 میلادی برابر با 10 اردیبهشت 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، رئیس جمهور ایران عصر دیروز در جمع فعالان اقتصادی استان فارس گفت: دنیای امروز به گونه ای است که هر کشوری اگر دروازه هایش بسته باشد قدرت رقابت نخواهد داشت به همین دلیل تعامل سازنده نقش اساسی در توسعه همه جانبه ایفا می کند.
دکتر روحانی موضوع مذاکرات هسته ای ایران و 5+1  را از مثال های بارز تعامل سازنده ایران با جهان ذکر کرد و افزود: در این مذاکرات دولت نشان داد توان، قدرت و دیپلمات های توانمند برای مذاکره را دارد و توافق اولیه ژنو که عملیاتی و اجرا شده و قدم مهم بعدی در لوزان بود که در چارچوب ها و در راه حل های اساسی به تفاهم رسیدیم و امروز هم در نیویورک کار تدوین آن اغاز شده البته در موقع تدوین مشکلاتی پیش رو خواهد بود اما ما از لحاظ حل مشکلات جلوتراز پنج بعلاوه یک هستیم چرا که در داخل از انسجام خوبی برخوردار هستیم .
وی با بیان اینکه مردم نیز از پیشرفت مذاکرات ابراز رضایت می کنند تصریح کرد: اگر چه در داخل نیز برخی مشکلات وجود دارد اما با همه این ها مردم از پیشرفت مذاکرات ابراز رضایت می کنند و با تفاهم و همدلی از سد مشکلات عبور خواهند کرد .

به اشتراک گذاشتن اخبار: