ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

5:29 | مه17 تهران

اکثر آمریکایی ها از چارچوب توافق هسته ای با ایران حمایت می کنند

تاریخ: 04:54, 28-04-2015.

تهران. سه شنبه، 28 آوریل 2015 میلادی برابر با 8 اردیبهشت 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد اکثر آمریکایی ها از چارچوب توافق هسته ای که روز دوم آوریل میان ایران و قدرت های جهانی در لوزان سوئیس بدست آمد، حمایت می کنند.
بنابراین گزارش به نقل از خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، بر اساس این نظرسنجی که دانشگاه کویینی پیاک آن را انجام داده است، پنجاه و هشت درصد از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند، از این توافق حمایت و سی و سه درصد با آن مخالفت کرده اند.
این در حالی است که تعداد زیادی از رهبران جمهوری خواه آمریکا که چند نفر از آنها هم جزو نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به شمار می روند، از همان ابتدا با این توافق مخالف بودند و آن را دادن امتیازهای بیش از اندازه به حکومت ایران تلقی می کردند.
در نظرسنجی دانشگاه کویینی پیاک، هفتاد و هفت درصد از پرسش شوندگان می گویند رسیدن به یک توافق هسته ای با مذاکره و گفتگو را به مداخله نظامی علیه ایران ترجیح می دهند.
دانشگاه کویینی پیاک این نظرسنجی را در فاصله زمانی شانزدهم تا بیست و یکم آوریل و با پرسش از هزار و سیصد و پنجاه و سه آمریکایی انجام داده است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: